Надання послуг з організації проведення реєстрації шлюбу в рамках проєкту Міністерства юстиції “Шлюб за добу" здійснюється організатором на підставі договору, укладеного у письмовій формі із заявниками.
Державна реєстрація шлюбу проводиться у строк, визначений заявниками, у тому числі в день подання відповідної заявки.
Для проведення державної реєстрації шлюбу необхідно надати такі документи:
- заява про державну реєстрацію шлюбу;
- паспорт або паспортний документ наречених;
- у разі наявності попереднього шлюбу, документ, що підтверджує його розірвання;
- іноземці та особи без громадянства повинні пред'явити паспортний документ або документ, що посвідчує особу без громадянства заявника, та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України;
- якщо документи громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них обов'язково додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом.