Сайт працює у тестовому режимі

29 Червня 2022

ЗМІНИВСЯ ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СКАРГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНРЇ РЕЄСТРАЦІЇ

Внесено зміни до Порядку розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Міністерства юстиції, яким, зокрема, передбачено:
скарга у сфері державної реєстрації реєструється Мін’юстом чи відповідним територіальним органом з урахуванням вимог законодавства з організації діловодства державними органами;
Мін’юст чи відповідний територіальний орган не пізніше ніж за два дні, а під час воєнного стану – за 15 днів до дня засідання Колегії забезпечує оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті інформацію про дату, час і місце такого засідання, а під час воєнного стану – про дату засідання, та додатково повідомляє зазначену інформацію заінтересованим особам засобами електронної пошти (якщо таку зазначено у скарзі у сфері державної реєстрації, доданих до неї документах, повідомлено заінтересованою особою або встановлено з інших офіційних джерел);
під час воєнного стану заінтересована особа має право заявити клопотання про надіслання їй матеріалів скарги в електронній формі на адресу електронної пошти. Мін’юст чи відповідний територіальний орган забезпечує надіслання таких матеріалів протягом трьох робочих днів після отримання клопотання;
заінтересовані особи мають право подати письмові пояснення по суті скарги у сфері державної реєстрації, які обов’язково приймаються Колегією до розгляду, тощо;
розгляд скарг у сфері державної реєстрації в умовах воєнного стану проводиться без участі заінтересованих осіб.
Більш детальну інформацію ви знайдете за посиланням: https://cutt.ly/jKAZmXY/