Спрощення процедури отримання громадянами швидких та якісних адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану – одне з основних завдань Міністерства юстиції на сьогодні.
Про це свідчить реалізація нового пілотного проєкту щодо прийняття заяв у сфері державної реєстрацію актів цивільного стану, поданих через Єдиний державний веб портал електронних послуг «Дія» до Державного реєстру актів цивільного стану громадян, завдяки якому громадяни матимуть змогу отримати документи в режимі онлайн, не звертаючись до органів ДРАЦС.
З метою забезпечення підвищення фахового рівня працівників органів державної реєстрації актів цивільного стану Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми), якими буде надаватись вказана послуга, проведено навчання з працівниками органів ДРАЦС Сумщини, Полтавщини та Чернігівщини.
Обговорили питання нормативного регулювання порядку прийняття таких заяв, його практичні аспекти, а також закцентували увагу на:
– алгоритмі дій щодо направлення та опрацювання запитів за допомогою Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
– верифікації актових записів та підписання їх кваліфікованим електронним підписом в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян;
– отримання примірника рішення суду в електронній формі в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян;
– внесення унікального номера запису у реєстрі та реєстраційного номера облікової картки платника податків під час проведення державної реєстрації актів цивільного стану.