Сайт працює у тестовому режимі

18 Травня 2021

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ ЧЕРЕЗ ЦЕНТРИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Працівниками Управління державної реєстрації Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) проведено вебінар з представниками центрів надання адміністративних послуг Сумської області з питань державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг.
З метою розширення переліку фронт-офісів, через які може здійснюватися прийом заяв з державної реєстрації громадських формувань, на заході було:

✅ розкрито організаційно-правові засади взаємодії центрів надання адміністративних послуг і міжрегіонального управління;
✅ висвітлено особливості заповнення заяв у сфері державної реєстрації громадських формувань, а також етапи та строки їх опрацювання;
✅ окреслено повноваження адміністраторів центрів надання адміністративних послуг під час приймання та видачі документів;
✅ покроково наведено алгоритми дій щодо прийняття заяви з державної реєстрації громадського об’єднання програмними засобами Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, тощо.