Сайт працює у тестовому режимі

РЕГЛАМЕНТ

проведення публічного звіту

керівника Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми)

Ірини СВИСТУН

за 2021 рік

 

Дата проведення: 14.02.2022

                                                                                                                                                                            Час проведення: 09:00

Місце проведення: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28,

(ІІ поверх)

Контактна особа: головний спеціаліст сектору комунікації з громадськістю Катерина Марченко

(0542) 66-19-49

Вступна частина 

І БЛОК – Робота органів юстиції в умовах карантину

ІІ БЛОК – Державна реєстрація:

  • послуги, пов’язані з народженням дитини (реєстрація народження дитини у пологових будинках; одночасна реєстрація народження та місця проживання малюка; прогресивний сервіс «єМалятко»);
  • реєстрація шлюбів, послуга «Шлюб за добу»;
  • робота Колегії з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації при Північно-Східному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Суми) та Північно-Східної регіональної Колегії Міністерства юстиції України з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Міністерства юстиції;
  • підвищення кваліфікації державних реєстраторів.

ІІІ БЛОК – Державна реєстрація нормативно-правових актів:

  • правовий аналіз зареєстрованих нормативно-правових актів;
  • аналіз якості перевірок суб’єктів нормотворення.

ІV БЛОК – Нотаріат:

  • забезпеченість громадян послугами нотаріату;
  • нова мапа нотаріальних округів;
  • основні показники роботи державних та приватних нотаріусів.

V БЛОК – Державна виконавча служба:

  • загальні показники органів державної виконавчої служби;
  • забезпечення погашення боргів по аліментах;
  • стягнення заборгованості по заробітній платі – один із пріоритетних напрямів роботи;
  • стягнення коштів на користь держави;
  • підсумки онлайн-аукціонів в системі електронних торгів арештованим майном OpenMarket (ДП «СЕТАМ»);
  • доступ до інноваційної системи «Безпечне місто» – нові можливості органів державної виконавчої служби.

VІ БЛОК – Використання коштів державного бюджету:

  • аналіз ефективності використаних коштів;
  • економія коштів державного бюджету.

VІІ БЛОК – Робота електронного документообігу «АСКОД»:

  • запроваджені вдосконалення в системі «АСКОД»;
  • показники ефективності використання електронного документообігу.

VІІІ БЛОК – Інформаційна система управління людськими ресурсами

  • особливості запровадження системи;
  • чек-лист переваг системи у розрізі використання її суб’єктами призначення.

ІХ БЛОК – Аналіз взаємодії з засобами масової інформації

  • ключові показники медіаактивності;
  • аналіз взаємодії з громадянами на прикладах конкретних кейсів.

  м

Реєстрація учасників – за номером телефону: (0542) 66-19-49.

Акредитація представників ЗМІ триває до 15:00 11.02.2022 року.

ВАЖЛИВО! Допуск учасників заходу та представників засобів масової інформації можливий лише за попередньою реєстрацією та за умови наявності документа про повний курс вакцинації проти гострої респіраторної хвороби COVID-19 або негативного тесту на коронавірусну інфекцію, з дотриманням карантинних вимог.