РЕГЛАМЕНТ
проведення публічного звіту
керівника Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми)
Ірини СВИСТУН
за 2021 рік
Дата проведення: 14.02.2022
Час проведення: 09:00
Місце проведення: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28,
(ІІ поверх)
Контактна особа: головний спеціаліст сектору комунікації з громадськістю Катерина Марченко
(0542) 66-19-49
Вступна частина
І БЛОК – Робота органів юстиції в умовах карантину
ІІ БЛОК – Державна реєстрація:
- послуги, пов’язані з народженням дитини (реєстрація народження дитини у пологових будинках; одночасна реєстрація народження та місця проживання малюка; прогресивний сервіс «єМалятко»);
- реєстрація шлюбів, послуга «Шлюб за добу»;
- робота Колегії з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації при Північно-Східному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Суми) та Північно-Східної регіональної Колегії Міністерства юстиції України з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Міністерства юстиції;
- підвищення кваліфікації державних реєстраторів.
ІІІ БЛОК – Державна реєстрація нормативно-правових актів:
- правовий аналіз зареєстрованих нормативно-правових актів;
- аналіз якості перевірок суб’єктів нормотворення.
ІV БЛОК – Нотаріат:
- забезпеченість громадян послугами нотаріату;
- нова мапа нотаріальних округів;
- основні показники роботи державних та приватних нотаріусів.
V БЛОК – Державна виконавча служба:
- загальні показники органів державної виконавчої служби;
- забезпечення погашення боргів по аліментах;
- стягнення заборгованості по заробітній платі – один із пріоритетних напрямів роботи;
- стягнення коштів на користь держави;
- підсумки онлайн-аукціонів в системі електронних торгів арештованим майном OpenMarket (ДП «СЕТАМ»);
- доступ до інноваційної системи «Безпечне місто» – нові можливості органів державної виконавчої служби.
VІ БЛОК – Використання коштів державного бюджету:
- аналіз ефективності використаних коштів;
- економія коштів державного бюджету.
VІІ БЛОК – Робота електронного документообігу «АСКОД»:
- запроваджені вдосконалення в системі «АСКОД»;
- показники ефективності використання електронного документообігу.
VІІІ БЛОК – Інформаційна система управління людськими ресурсами
- особливості запровадження системи;
- чек-лист переваг системи у розрізі використання її суб’єктами призначення.
ІХ БЛОК – Аналіз взаємодії з засобами масової інформації
- ключові показники медіаактивності;
- аналіз взаємодії з громадянами на прикладах конкретних кейсів.
м
Реєстрація учасників – за номером телефону: (0542) 66-19-49.
Акредитація представників ЗМІ триває до 15:00 11.02.2022 року.
ВАЖЛИВО! Допуск учасників заходу та представників засобів масової інформації можливий лише за попередньою реєстрацією та за умови наявності документа про повний курс вакцинації проти гострої респіраторної хвороби COVID-19 або негативного тесту на коронавірусну інфекцію, з дотриманням карантинних вимог.